Gott nytt år

Just nu känner jag mig ungefär lika värdelös och misslyckad som hon i "Underbar & älskad av alla", ni vet...
Enda skillnaden är att hon är singel och jag har pojkvän fast han är hundratusen mil ifrån mig typ. 

Jag hatar nyår och jag hatar Värmland, så fuck it - imorgon sticker jag till Stockholm och firar där istället. Beslutade det nu i sista sekunden, verkar iaf som om jag får sällskap i bilen dit så det är nice. :) 

Nu ska jag typ packa ihop resten av mina grejer i mitt gamla rum, sista natten jag kommer sova här nu. Känns lite småwierd, fast skönt på samma gång. Stockholm är ju mer hemma för mig..

Gott nytt fucking år på er allihopa ifall vi inte hörs imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0