Julmys

Nu är jag hemma i Värmland, kom igår.
Det var inte det lättaste att få ut min överplogade bil ur snön på parkeringen i Stockholm, haha, men det gick tillslut. Tur att jag fick hjälp^^
Kommer kanske en bild på hur den såg ut, det var komiskt hur mycket snö det var alltså, man såg knappt bilen där under. :P 

Idag har jag varit hos tandläkaren. Inga hål denna gången heller, jag är duktig :)
Ska snart göra lite julgodis tror jag och sen åka och hämta mamma på jobbet, tänkte att hon skulle få färga håret på mig också...
Imorgon ska jag till optikern och gå på stan, kanske förbi frisören också om det finns tid någonstans, sen kommer Mattias hit på kvällen! Han ska fira jul här med mig nämligen :) Myyselimyspys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0