Två veckor kvar

Jag har typ haft världens bästa helg, nästan.

I fredags blev det utgång, var först på Teodoras med Linda och Eleonor, sen hade jag planerat att gå hem och sova när de drog till Harry B men istället hängde jag på lite annat folk till nåt galet ställe, träffade Mattias också och följde med honom hem sen.
På lördagen kom min mamma och mormor så då hängde vi med dom hela dagen, det var trevligt!
Igår hjälpte Mattias mig att byta batteri i bilen (den har inte funkat på typ två veckor nu så jag har hållt på att bli galen), det var riktigt skönt. Åkte till IKEA bara för att ha nånstans att åka typ, inhandlade min första julklapp och lite andra småsaker, sen drog vi hem till Mattias igen och myste.

Det var riktigt jobbigt att gå upp imorse och det känns som om de här två jobbveckorna innan jul kommer bli ett helvete, men det är väl bara att bita ihop... Snartsnartsnart är det slut, det är första gången på flera år som jag verkligen längtar efter att få fira jul - inte bara för att få vara ledig utan för att det förmodligen kommer bli den bästa på länge... :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0