Ett nytt spännande år

2009 är här. Året när allt kommer att förändras, känns det som.
Jag tar studenten, och efter det är det allvar på riktigt... Tur att jag vet ungefär vad jag vill göra i alla fall. Har bokat bartenderkursen nu, fick en plats den 15 augusti. Det ska bli så jäkla kul :D

Nästa nyår ska jag fira utomlands har jag bestämt. Om någon följer med, vill säga :P spelar ingen roll vart egentligen, bara jag slipper vara hemma... Förhoppningsvis har jag flyttat från Hammarö då också. Jag kanske blir kvar på Mallorca eller jobbar som bartender nån annanstans i världen, who know? Känns lite småläskigt att inte ha en aning om vad som kommer hända. Men samtidigt spännande ;D

I helgen bokas nog biljetterna till Oasis den 28 januari också. Det beror på om Erik får ledigt. Hoppas, hoppas...




Bild från nyår, började med middag hemma hos mig. sen lite gituarhero och singstar :)


Kvällens outfit


Kommentarer
Postat av: astrid

Va kul att du ska åka till mallis :D

2009-01-02 @ 14:39:09
Postat av: Josefin

Midsommar har jag firat utomlands. Men nyår och jul vore kul att vila i något annat tropiskt land!

2009-01-02 @ 16:13:10
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0