Fan

Idag är sista dagen på lovet, imorgon börjar skolan igen. Har bara en lektion på eftermiddagen dock, så det blir lite mjukstart :) Men ska jobba imorgon kväll också, så jag lär va rätt död ändå. Och det kommer gå skit eftersom jag inte har vart där på evigheter xD men men.

På torsdag har vi egentligen webb-TV, men jag tror inte jag ska va med på den. Jag måste jobba igen och tjäna pengar om jag ska ha råd med bartenderskolan/resten av sommaren. Och Oasis... om det nu blir av. =/ är lite smått orolig för att allt ska skita sig. Då deppar jag ihop >_<


Och jag fattar inte vad DU har gjort med mig... Nu har jag t.o.m. börjat drömma om dig på nätterna. Fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0