Ge mig en bil?

GAH vad trött jag blir...
Åkte till skolan med bussen kl 12 förut när jag började 13.40, det gick ingen som passade bättre. Fick gå runt på stan en timme typ (med Linda iofs, så det var trevligt), men sen när jag väl kom till skolan så hade jag ingen lektion! Kul... Så det var bara att ta bussen hem igen (fick vänta 40 min i stan på den också), och nu måste jag snart ta bussen till stan IGEN för att jag ska jobba. Den går kl 16 och jag börjar kl 17.

Fan vad jag hatar att jag inte har någon bil!!! Om bara skoghallsbussarna kunde passa lite bättre så hade det ju vart lungt, men... Det går åt så sjukt mycket tid åt att ta sig till och från bussen och fördriva tid i stan.

En liten tröst var ju iaf att jag hittade ett skitfint linne på JC från Levis, som jag fick för 249 istället för 499 :-
Behövde bara betala 49 kr själv också eftersom jag hade presentkort :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Håller med om att bussarna är sega! Surt att lektionen var inställd..var där vid typ ett och såg detta...

2009-01-07 @ 16:33:11
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Madde

mmm, så jäkla störande! :P

2009-01-07 @ 23:15:39
URL: http://miinimuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0