Glad Madde :D

Fan vilken härlig dag :D
Började skolan halv ett med klassråd och sen hade vi textkommunikation, vi var fem personer där så det var rätt mysigt^^ haha. Fick sluta tidigare, så jag stack iväg till McDonalds för att käka innan jobbet, där träffade jag Henrik, Emelie och Eleonor :)

Sen kom jag till jobbet, och där skulle heltidarna tydligen jobba kväll så det var smockat med folk överallt. Fick vänta en timme innan jag fick en plats, men fick fullt betalt för att sitta och dricka kaffe så jag klagar inte :P haha. Träffade Linda och Erik där också som hade vart på informationsmöte, så dom kanske ska börja jobba där, vore väldigt trevligt ^^

Kom hem för en halvtimme sen eller nåt, ska skriva hemuppgiften vi fick i texten och sen ska jag kolla herrarnas final i konståkningen :)

Och fan vad skönt det känns att jag inte bryr mig om dig längre. Jag känner ingenting när jag ser dig och jag bryr mig inte ett skit om dig längre. Så de så, hah. Jag klarar mig så jäääävla bra själv!

Imorgon drar vi till Helsingfors också, WIE!
Puss ciao

Kommentarer
Postat av: Josefin

Min favorit (sen 2007) bland herrarna vann, man han hade inte lika fantasifullt program som tvåan hade..hehe.

2009-01-23 @ 12:09:32
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja, vi har alltid haft Niclas. Han är bäst! =)

2009-01-23 @ 14:57:56
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0