Helsingfors

Fy helvete vad jag är trött...
Kom hem från Helsingfors vid 4 imorse, hade knappt sovit nånting under hela helgen så när jag kom hem och fick lägga mig i min säng så slocknade jag direkt och vaknade typ halv 3 i eftermiddags. Var fortfarande trött men gick upp ändå och stack iväg på träningen halv sex. Har försökt plugga också eftersom vi har både naturkunskapsprov och historia-läxförhör imorgon, men det går inge bra. Jag orkar inte, mina ögonlock vill bara falla, gah.
Får världens ångest av att tänka på skolan imorgon, jag villintevillintevillinte.

Annars har helgen vart underbar, såg damernas friåkning i lördags och uppvisningen igår. Synd att det var så jäkla dyrt i Helsingfors bara, man kunde inte shoppa någonting och så var det stängt överallt på söndagen dessutom. Men men.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0