Huvudvärk

Jobbig dag. Började med historia-läxförhöret, som faktiskt kändes helt okej ändå, men sen direkt efter var det prov i naturkunskap och det kändes som om jag bara flummade mig igenom det. Jag boooorde kunna få G, men absolut inget mer, haha. Har i alla fall VG i idrott just nu fick jag veta på idrottslektionen senare, det kändes bra! Äntligen en lärare som fattar och tar hänsyn till att jag har/har haft problem med knät.
 
Efter skolan blev det stan en sväng, käkade mat och Victor höll mig sällskap innan jag drog till jobbet. Jag lyckades komma upp i provision tillslut trots att jag var übertrött och hade ont i huvudet, kändes skönt.

Kom hem för knappt en timme sen, satte mig och kollade på Andra Avenyn och nu ska jag strax packa lite innan jag går och lägger mig. Drar ju till Stockholm för att se Oasis imorgon! Wie. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0