Party party

Aaaaoo vilken träningsvärk jag har i bröstmusklerna och ena armen! Sjukt... Men inte så konstigt eftersom jag boxades igår. Det var riktigt kul! :D måste göras om. Ska nog satsa på att köra det regelbundet sen när konståkningen är slut, så blir jag stark och snygg till sommarn ;P

Gårdagskvällen var trevlig också, var på fest med Linda och Therese och det blev visst mycket senare än vad jag trodde hehe. Somnade inte förrän efter 4 nångång, och sen skulle jag upp klockan 9 imorse för att åka till ishallen. Egentligen hade jag egen träning 8.30, men det hade jag aldrig pallat så :P

Ikväll blir det nog fest igen med Linnea och co. Ska ta det väldigt lungt dock, det blir intressant att se om jag lyckas hålla mig vaken hela kvällen :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0