Rastlös

Vilken sjukt tråkig dag alltså...
Jag kanske borde sluta klaga på att jag har så mycket planerat jämt, för det är fan inte kul att gå hemma och göra ingenting heller ;P jag blir så lätt rastlös.
Gött att få sova ut iofs men...

Satt och läste igenom min "drömdagbok" förut, som jag skrev under en period för ett tag sen. Det var lagom roande! Haha. Ett litet smakprov:
"Det är fest hemma i vårt hus. Alla gäster har kommit utom X, när hon plötsligt dyker upp tillsammans med sex medelålders, skäggiga killar med färjestadtröjor. De har med sig en massa flak som de skövlar in i vårt kylskåp. Jag tittar på klockan som är 22.00 och inser att jag fortfarande är helt nykter, så jag får bråttom att blanda en drink. Letar efter blanddricka i kylskåpet men hittar ingen, så jag får nöja mig med en liten festis."
Osv osv... Finns massa knasiga saker, men det mesta fattar man nog inte om man inte känner mig bra och vet lite om mitt liv. :P

Nu funderar jag starkt på att ta en promenad eller göra något annat vettigt, plugga kanske....
Något som får det oroliga i min mage att släppa litegrann, jag kan inte sluta tänka på en viss sak... eller en viss person... Damn.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vet inte om du ville ha en tolkning av drömexperten..men du får en kortis ändå: Det är något som du har glömt, men det gör inte så mycket för att det kommer att ordna upp sig. Men leta efter nya möjligheter skadar inte..

2009-01-05 @ 12:56:00
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Madde

hehe, tack josefin ;P fast jag drömde den där drömmen för över ett år sen, så det spelar nog ingen roll nu längre ^^

2009-01-05 @ 17:46:06
URL: http://miinimuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0