Stockholm

Kom hem från Stockholm för ett tag sen, det har vart hur bra som helst. :)
Typ alla tidningar skriver att Oasis suger live, men det tyckte då fan inte jag. Dom var underbara. Dock hade jag väldigt gärna hört Little by little och Stop crying your heart out...

Well, nu sitter jag här och borde egentligen skriva en text om vatten, som vi skulle ha gjort tills idag på textkommunikationen. Jag har inte en blekaste aning om vad jag ska skriva, 2500 tecken ska det vara också, så man kan inte bara slänga ihop nån flummig dikt heller. Damn... Måste komma på nått snabbt.

Fick hem en balklänning igår från mammas arbetskamrat igår som jag ska prova sen. Blir spännande. Det är inte riktigt den färgen jag vill ha, men modellen är fin. Så vi får se, ska prova en annan imorgon också. Jag gillar inte det där med balklänningar egentligen, får massa ångest bara av att inte kunna välja. Och så känns det lite overkligt att det verkligen börjar dra ihop sig till studenten nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0