Tänka efter, efter?

Fan vad trött jag blir på mig själv ibland alltså, gah. Nu har jag gjort precis samma misstag IGEN. Förstår inte hur jag lyckas lura mig själv så? Men det känns som om jag tänker för mycket när jag inte borde och för lite när det är viktigt att tänka, och det spelar ingen roll om jag tänker efter före eller tänker efter efter, det blir lika fel ändå. Shit vad komplicerat det blev nu :P

Hade ju psykologi idag, vår lärare verkar helt wierd, haha... Han var runt 60 bast och pratade väl om psykologi typ 10 % av lektionen och resten av tiden om andra saker. Vi fick bland annat lära oss att det är smartare att använda en revolver istället för en pistol "utifall vi skulle få för oss att mörda någon" :S bra att veta liksom. Blir nog en intressant termin detta. Vår religionslärare verkade rätt kul han med ^^

Efter skolan stack jag iväg och tränade, det var riktigt skönt. Ibland är jag så jäkla glad att jag håller på med konståkningen fortfarande, den är verkligen perfekt när man behöver rensa hjärnan och koncentrera sig på annat ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0