Längtan

Blind - Today I break loose
Texten i den låten säger precis vad jag känner just nu. Bara så alla vet....:P
Det är jäkligt mycket som rör sig i mitt huvud nu, men jag vill inte skriva för personliga saker här känner jag. Det är ju inte speciellt kul att läsa heller, så.

Idag har vi varit och firat min kusin som fyllde 26. Kollade in hans nya lägenhet samtidigt, jättefin var den. Blev  hur sugen som helst på att flytta själv.. :P

Ikväll vet jag fortfarande inte vad som händer... Troligtvis ingenting. Slappa framför TV:n med chips eller godis typ, inte helt fel heller iofs (om nån har något annat förslag så är man dock varmt välkommen att höra av sig :P).
Näst-nästa helg drar jag, Linnea och våra mammor till Helsingfors & konståkning-EM :D längtar som en dåre. Och onsdagen veckan efter blir det Oasis i Sthlm, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0