Suck

Skum kväll igår...
Var med Malin och Andreas och spelade biljard på Score först, det var iofs väldigt trevligt, men sen skulle vi dra till Skåre på någon.. hmm.. "fest" hos en av Andreas kompisar. Det luktade rök där inne så jag höll på att dö och jag kände att jag inte hade något gemensamt med en enda människa där, så jag tänkte dra hem tidigare men eftersom bussarna gick så dåligt så fick jag vänta och följa med Malin och sova hos Andreas. Allt slutade med att jag bröt ihop av okänd anledning, troligtvis var det alkoholen som utlöste en massa känslor som jag gått och hållt inne med den senaste tiden. Det blir lätt så... =/ Aja.
Slapp bakfylla iaf, det var ju positivt.

Idag har jag mest degat runt, kollat på TV och ätit kebabrulle. Funderar på om jag ska gå ner nu igen och kolla på A lot like love nu, den filmen är så söt.
Imorgon är det skola igen, yey...



Kommentarer
Postat av: astrid

Svar: Ja,ellehur :O verkligen skitjobbigt!

Känns dock skönt att man inte är ensam om det :)

2009-01-12 @ 17:39:05
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0