Blä

Jobbig dag idag...
Vaknade imorse och var så jäääääkla trött, jag kan fan inte sova på nätterna längre. Har jättesvårt att andas :S förstår inte varför, känns inte som om jag får tillräckligt med luft ner i lungorna. Borde nog kolla upp dedär snart om det inte blir bättre. Blir lite orolig...

I skolan sen höll jag på att somna på typ alla lektioner, men sen när vi slutade stack jag och fikade med Therese på Coffeehouse by George, det nya stället i stan. Det var jättemysigt :) Och direkt efter det blev det jobb. Gick så jävla dåligt idag så det var pinsamt, haha. Hoppas att vi får sälja nåt annat imorgon...

Andra Avenyn började idag igen också! Fast jag missade halva avsnittet, slutade ju jobba klockan 9 när det började. Får kolla reprisen, eller om dom har lagt ut avsnittet på internet ^^

Nu ska jag nog gå och sova snart, har sån jädra huvudvärk... Tur att jag har sovmorgon imorn!

Kommentarer
Postat av: astrid

andra avenyyyyyn,är helt fast. :P haha

2009-01-13 @ 23:29:46
URL: http://disk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0