Galet

Söndag igen, och jag känner mig väldigt nöjd med helgen som vart :)
Den har känts vääääldigt lång, vilket troligtvis beror på att jag inte hunnit sova så många timmar...:P hehe. Somnade kl 6 imorse när jag skulle upp kl 8. Bra gjort det... Vetetusan hur jag lyckades, men klockan 9 var jag i alla fall i ishallen och agerade tränare.

Jag trodde jag skulle dö nångång under dan typ, men jag har hållt mig vaken ända sen jag kom hem igen klockan 10. Jag var till och med och körde ett styrketräningspass förut! Galet egentligen ju...

Imorgon är det skola. Lång dag, börjar 8.30 och slutar halv fem typ. Ska ha min första psykologi B-lektion imorgon också, på Tingvalla tydligen. Blir intressant...

Hoppas att den här veckan går fort ^^
Och hoppashoppashoppas att det blir som jag vill. Eller som jag tror att jag vill, och som jag tror att du också vill...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0