Wie

Nu är äntligen balklänningen införskaffad! Känns otroligt skönt, speciellt eftersom jag hittade en som jag verkligen gillade. Precis den lila nyansen jag ville ha och precis en sån modell, nästan iaf. :D

Har spenderat största delen av kvällen i soffan och bara slappat. Egentligen hade det vart kul att hänga med Linda och co ut, men eftersom jag har tidig träning imorgon bitti så kändes det inte värt...
Jag har knappt tränat på hela veckan, har inte hunnit eftersom jag flängt runt så mycket. Och så har jag käkat en jävla massa snabbmat och godis och skit på det... Gah, får bli skärpning nästa vecka :P då är jag i alla fall hemma hoppas jag.

Denna helg får bli en slappar-och pluggarhelg. Behöver en sån känner jag faktiskt.
Får hitta på nåt trevligare nästa helg, och om tre veckor fyller jag ju år ;D wie.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0