Far och fläng

Var ute och sprang i skogen förut, fysatan vad skönt det var^^ Få rensa ur huvudet lite...

Hade det jättemysigt hos Linda igår annars, typ myste massor, flummade och fotade. Kul att umgås med henne och Therese igen, det var ett bra tag sen faktiskt.

Imorgon bär det ju av igen, till Stockholm, så ska packa om snart typ och försöka sova. Tror inte det kommer gå så bra dock.... :P

Blir dåligt med uppdatering denna veckan, eftersom jag flänger runt så och inte orkar dra med mig datorn. Sorry for that ;P men jag tror ni står ut, skriver igen på söndag eller måndag typ.



Här är en av bilderna vi tog, jag och Therese som modeller och Linda som fotograf,
Visst är hon duktig? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0