Fredag

Gick upp tidigt imorse för att dra och träna, det ni! Det var jääävligt svettigt i träningslokalen kan jag säga, jag har aldrig svettats så mycket på ett pump-pass förut ;P men det var gött efteråt iaf!

Sen var jag och mamma och vaxade benen, så nu är jag len och fin igen. Hihi :)
Kvällen har jag bara slappat mig igenom, suttit med mor&far och kollat på en film och nu är jag astrött och har ont i huvudet. Ska gå och lägga mig alldeles strax tänkte jag, hoppas det går att sova inatt. Har knappt kunnat sova på hela veckan pågrund av värmen, men nu har det ju regnat och åskat lite så det kanske är litelite svalare....


Och just nu spelar Depeche Mode på Arvika, jag är inte alls avundsjuk på dom som är där, inte alls! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0