Flyga drake

Jag vaknade halv två idag, kunde sovit ännu längre om jag inte väckts av telefonen (det är en idiot som inte fattar att jag inte vill prata med honom, han och telenor ringer och väcker mig varenda jävla dag). Trodde klockan var jättelite, men det var den inte, oops!

Låg iofs och läste rätt långt in på småtimmarna igår innan jag somnade, hade två kapitel kvar i Flyga drake (långa kapitel) och det var omöjligt att sluta. Nu har jag läst ut den iaf, och jäklar vad bra den var. Jag grät, grät, och grät typ. Läs den!



Det är astråkigt väder ute idag, så det blir nog att sitta här ett tag till (eller kanske börja läsa uppföljningen av Flyga drake....) innan jag drar till gymmet för att få ut lite agressioner i boxningssalen ;P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0