Ovärt

Fyfan vad tråkigt jag har. Hela denhär dagen har vart tråkig, jag har inte gjort nåt vettigt alls.
Gick upp vid ett, åt frukost, duschade, satt ute i solen och försökte koncentrera mig på en bok (gick inte så bra), gjorde en hallonpaj.... Sen har jag varvat mellan datorn och TV:n hela kvällen. Och fortsatt kollat lite jobb och lägenheter.

Fick i alla fall ett väldigt intressant mejl förut som gjorde mig glad. Nu är det bara att hålla tummarna som fan....

Ska nog nog checka Scrubs och Paradise Hotel nu och sen sova typ.
Imorgon blire fika med Maalin, och kanske ut med båten på kvällen :)



Kommentarer
Postat av: Josefin

Mm, hallonpaj låter gott. Ljudbok är verkligen att rekomendera när man solar, för då behöver man inte koncentrera sig lika mycket som när man läser.

2009-07-29 @ 16:29:24
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0