Taggad

Nu har jag äntligen fixat ny bloggdesign, som ni ser. Väldigt enkel och slarvigt gjord, men skitsamma. Jag har inte tålamod att sitta och pilla med såntdär ;P

Nu har det slutat att va olidligt varmt ute, istället regnar det och är typ 16 grader. Rätt skönt faktiskt, kan dock ändå inte sova om nätterna, förstår inte vad felet är. Drömmer massa cp-drömmar och vaknar titt som tätt =/ Det är tur att man är ledig iaf och kan ligga kvar i sängen halva dan utan att det gör nått :P

Har städat mitt rum idag, det behövdes kan man ju säga. Passade på att göra ren fågelburen också, så nu känner jag mig duktig. ^^
Får se vad som händer ikväll, ska se om jag kanske får låna bilen till Rud en sväng.


2 dagar till Hultsfred nu!! Jag är taggad som tusan!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fint! =)

2009-07-05 @ 22:11:46
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0