En dag på stan

Har spenderat en massa timmar på stan med Malin idag, det var trevligt :)
Fikade först på Mat&muffins, där jag hade presentkort kvar från min praktik, och sen gick vi runt och kikade i affärer. Blev en del handlat för min del, fyfy, har typ inga pengar kvar nu... Hade kunnat köpa hur mycket som helst idag kändes det som, det brukar va så när man är som fattigast av någon jävla anledning. 

Nu ska jag ta och boka in mig på boxningspasset imorgon, kolla lite grejer och sen blire nog TV. Bachelorette och Sex education är ikväll, missa inte ;D


Köpte b.la denna klänningen, den ser mycket bättre ut i verkligheten
och när man har på sig den förstås. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0