Sthlm

Jag är hemma igen, det suger. Längtar redan tillbaks till Stockholm.
Blir nog en tripp dit hyfsat snart igen iaf, innan den 15 augusti då jag drar till Mallis. Det är mindre än tre veckor kvar nu, gwah! *pirr*

Har tyvärr inga bilder från helgen, ska se om Linda kan skicka några sen kanske, men jag har haft det väldigt bra i alla fall. Blev en tripp till Grönan, massa mys och en hel del drinkar. Vill inte veta hur mycket pengar jag gjorde av med, fy. Men värt var det i alla fall!

Jag kanskekanske har gått och blivit kär också...
and it's freaking me out typ. :P



Kommentarer
Postat av: astrid

naw :D vad glad jag blir för din skull! hihi

2009-07-26 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0