Bra dag

Linda sms:ade mig imorse och frågade om jag hade lust att hänga med till Göteborg imorgon, bara på lite impuls sådär. Det lät kul, så imorgon drar vi dit! Blir nog nice, bra mycket bättre än att sitta här och dega iaf :)

Fick lönebeskedet idag också (lite för sent) och blev jävligt glad när jag upptäckte hur mycket jag får ut denna månaden, det var mycket mer än vad jag förväntat mig. Så nu behöver jag inte oroa mig lika mycket längre för att pengarna ska ta slut direkt, puh. 

Var även och fixade en grej jag funderat på att göra rätt länge nu. Vågar inte skriva vad än eftersom jag misstänker att vissa av mina släktingar börjat läsa min blogg, haha, men lugn - ni kommer få reda på vad det är nästa vecka... :)

Nu ska jag gå ner på nedervåningen tror jag, dör av värmeslag här uppe.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter kul!

2009-06-25 @ 12:52:21
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0