För jag har tagit studenten!!!

Och fan vad wierd det känns. Jag hade förväntat mig en av de bästa dagarna i mitt liv, men jag vetefan. Visst, det var askul att åka flak och festa ett dygn i sträck typ men jag tyckte att det kändes mest ledsamt. Jag började grina som en idiot  när jag sprang ut och möttes av mina släktingar och vänner. Och nu sitter jag och halvgråter till alla foton från igår haha.

Jag fick i alla fall en massa fina presenter, bland annat en LAPTOP av min familj! Det trodde jag aldrig att jag skulle få! :D
Och på studentfesten träffade jag en massa roligt folk som jag inte träffat på jättelänge, så det var kul. Även om jag nog gjorde bort mig lite, heh.... Ångrar vissa saker också, fyfan. Men skitsamma.

Här får ni lite bilder!


Champangefrukost


Utspringet, tårar


Lycka


Flaket


Eliten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0