Gilla läget

Nu är jag hemma igen! Efter två riktigt bra dagar i Göteborg, hade gärna stannat längre...
Igår kväll så spenderade jag och Linda största delen av kvällen i frihamnen, där vi träffade massa roligt folk, b.l.a ett par stockholmare som tydligen också skulle till Hultsfred nästnästa vecka, så nu har vi ett camp att bo i :D troligtvis iaf.
Sen träffade jag en person som jag kände lite halvt för ett och ett halvt år sen typ och inte sett sedan dess, det var också trevligt! Måste åka ner tillbaks snart igen alltså, gah <3

Sov typ 45 minuter totalt kanske inatt, inträngd i stockholmarnas bil haha. Så jag är skapligt trött nu och tänkte gå och lägga mig ganska snart^^
Imorgon kväll blir det nog utgång med Malin och co, riktigt länge sen jag var ute med Malin så det ska bli kul!

Jag gillar läget just nu alltså, kan det inte va såhär jämt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0