Helgsammanfattning

Jag har haft en kanonbra helg verkligen :)
Fredag blev det grillfest hos Calle som sagt, var dock bara där en stund och höll mig nykter, men det var rätt skönt att ta det lungt efter klassfesten i torsdags.
Igår var det först lite släktkalas på Våxnäs, faster fyllde år. Jag fick en present jag med, en för tidig studentpresent iform av ett jättefint halsband.:) Sen bar det av till Linda på fest och sen in till stan, lyckades ta mig in på Harrys, haha. Rätt underhållande att se en massa festande 40+ åringar måste jag ju säga^^

Sov hos en viss person både fredag och lördag natt, det var mys hihi (A)

Idag var mina kusiner här en sväng och åt och fikade lite innan de drog hem till Jönköping. Fick ännu en present, en försenad födelsedagspresent hehe. Fyra fina glas var det :)
Sen gick jag faktiskt iväg och röstade i EU-valet. Resten av kvällen ska jag bara slappa och njuta av att jag har en massa roliga saker att se fram emot till veckan!


Halsbandet jag fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0