Lala^^

Då var det gjort! Sa upp mig från jobbet idag, samtidigt som Malin. Kände att det var lika bra, jag har gjort mitt där nu. Så imorgon gör jag min sista kväll på Dialon :)

Varken jag eller Malin har fått något annat jobb i sommar, så vi bestämde att vi skulle fördriva dagarna tillsammans på stranden och kvällarna med attt nörda Gituar Hero. Hehe. Blir nog hur nice som helst det!

Såg att jag hade fått mejl från Anita när jag kom hem nu för ett tag sedan, mitt reportage ska tydligen publiceras i Värmlands-bygden. Coolt! :D

Allt känns väldigt bra nu, lala. 9 dagar kvar till studenten^^

Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: Tack så mycket! =)

2009-06-03 @ 18:55:53
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0