Nervös!!

Jag har drömt mardrömmar om studenten inatt, haha. Är så sjukt nervös nu så det finns inte :P på torsdag smäller det, det är bara 3 dagar dit! Gah!

Imorgon är det bal också, jag och mamma testade balfrisyr igår. Det blir nog bra, ganska enkelt men som sagt - jag tycker inte det känns värt att lägga ut en jävla massa pengar på en frisyr man ska ha en kväll.

Idag ska jag gå på stan med Malin, försöka hitta lite nya somriga kläder tänkte jag och en sista grej till balen. Sen blir det träning efter det, gud vad jag har slarvat med träningen på sistone... Men efter torsdag har jag ingenting att göra på typ hela sommarn (hemskt nog!) så jag får ta tag i den då istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0