Tattoo

Idag har jag tatuerat mig! Det ni. Bokade faktiskt en tid i förra veckan (det var det jag inte ville avslöja för mina eventuella släktingar hehe) och nu är det gjort, nu har jag min efterlängtade fjäril på höften. Blev riktigt nöjd också, som tur var :) Det enda som suger är att jag inte får bada på två veckor och sola på en månad. Men det kan det va värt! Den går ju alltid att täcka över också...

Sen har jag umgåtts med Malin lite, vi köpte massa glass och en liter jordgubbar att dela på - det var gott! :D
Det är så sjuukt varmt ute idag också, jag har inte kunnat sova på flera nätter nu och lär inte kunna det inatt heller. Mitt rum är typ det varmaste i hela huset också, gah. Det får gärna va varmt och soligt, men inte 33 grader i skuggan tack..

Imorgon ska jag ta tag i målarprojektet som mamma har överlåtit mig, att måla om vår altanmöbel. Kul! Eller inte. Men då har jag i alla fall nåt att göra nu när jag inte får ligga och steka ;P
Imorgon är det massa folk som drar till Arvikafestivalen också, det ger mig ångest, jag vill också! Känns konstigt att inte åka dit när jag varit där dom tre senaste åren =/



Min <3


Kommentarer
Postat av: Victor

Fint :)

2009-06-29 @ 22:18:16
Postat av: Robert

Snyggt :P tatueringen passade där :P vilken studio var du på och fick den? :D egentligen ska man ju vänta till hösten med tatuering, så man kan sola osv under sommaren utan några "hinder" :P ska själv göra en till hösten nån gång :P

2009-06-30 @ 12:42:16
URL: http://mejido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0