Sool!

Dagens fundering:
Hur fan tar man reda på vad killar vill egentligen? Om man är modig nog att fråga, HUR frågar man utan att låta som världens tönt?!
"Ey, vad vill du med mig egentligen?", "Är du kär i mig?", "Vi har hållt på rätt länge nu, vill du gå vidare eller hur vill du ha det egentligen...?"
Oftast, efter mina egna erfarenheter, så brukar det visa sig av sig självt efter ett tag. Men nu har det inte gjort det, efter typ en månad... Är det kört då? Jag vetefan. Skitsamma egentligen... Det löser sig nog, och gör det inte det så finns det en miljon andra killar där ute. Din förlust.

Idag har det i alla fall varit soligt ute! Har legat och stekt i typ 2 timmar :) Ser ut som om det ska bli fint väder imorgon med, hoppas få med mig Malin till stranden då. Sen tänkte jag faktiskt ta och köra ett boxningspass på kvällen, dags att komma i form igen nu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0