Diss på diss på diss, tack så mycket

Fuck midsommar. Jag hatar sånahär högtider egentligen, man får sån jävla press på sig... Alla förväntas vara ute och supa och fira med vännerna, men för mig slutar det fan på samma sätt nästan varenda gång; att jag blir hemma istället och inte gör ett skit.

Jag kunde vart på Rud nu på nån jävla fest hos nån person jag inte vet vem det är, men vafan? Då sitter jag hellre här och känner mig ensammast i världen, eftersom midsommar är en högtid man "ska" fira med sina nära och kära. Och mina nära och kära har visst lyckats dissat mig idag allihopa (förutom släkten då som var här på dan)....

Jag är så jävla besviken på så många personer nu och jag hade kunnat skriva en jävligt lång text om det här och nu, men jag ska skona er från det... :P

Går och lägger mig nu istället och hoppas på en bättre dag imorgon, vilket jag troligtvis kommer få eftersom den ska spenderas med Linda och Backyard Babies på Olssons brygga :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hemmakvällar kan också vara mysiga under högtider. Det var fest hemma hos mej med grannarna. Jag var både med på festen och satt i mitt rum vid datorn.

2009-06-19 @ 23:57:39
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du inte var besviken på mej ?;O satt hemma och åt mat med min far o familj, så kan inte påstå att det hände något >.<

2009-06-24 @ 20:14:53
Postat av: Madde

kan inte svara på frågan eftersom du är anonym, men är det malin som jag gissar så nej - jag var inte besviken på dig, du hade en giltig anledning att inte träffa mig till skillnad från vissa andra.. :P

2009-06-24 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0