Sugekonomi

Värdelös dag. Helt konstigt väder, spöregn och sol om vartannat, och ingenting att göra. Har sysselsatt mig med att sitta vid datorn, glo på Revolutionery Road som sög (!), läst en bok och bakat kladdkaka samt lyssnat sönder Linkin Parks nya singel (fattar fortfarande inte hur man lägger in youtube-klipp, men sök på Linkin Park - New Divide). Har försökt hitta nåt att göra imorgon också, men ingen verkar veta någonting så som det ser ut just nu blir det en lugn midsommarafton i år... Ska iaf till Arvika på lördag med Linda och se Backyard Babies, det lär bli nice! :)

Jag är fett avundsjuk på dom som drar till Peace&Love nästa vecka, jag vill också dit. Vill till Arvika och Roskilde också, men jag får nöja mig med Hultsfred iår eftersom min ekonomi inte tillåter mer än så :( Blä på det.



Just say I want you, exactly like I used to
Cause baby this is only bringing me down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0