Stolt tjej

Oj, nu blire två inlägg på en och samma dag - det är inte ofta :)

Tänkte bara säga att jag kommit fram till Stockholm nu, välbehållen. Lite stolt över att jag kört hela vägen själv och hittade rätt nästan direkt!

Är lite halvdeppig just nu bara för att jag missar sista avsnittet av Ensam mamma söker, eftersom vi inte har tv3 (och just nu ingen TV över huvudtaget), men får väl kolla på webben imorgon eller ngt. Har precis pjöjt igenom de två senaste Andra Avenyn-avsnitten på playprima.se, som jag också missat eftersom vi inte hade ettan i vår gamla lägenhet.

Känner mig lite halvsjuk fortfarande också, har vart hängig hela veckan ju och fick vara hemma från jobbet i fredags p.g.a ont i halsen, jag hoppas att det är bättre imorgon för jag måste verkligen jobba. Får väl bli tidig kväll ikväll, är ändå jättetrött så.

Ska nog ta mig en till kopp te med honung nu och se om det finns nåt kul tv-program man kan kolla på webben.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0