Höstdeppig?

Idag skrev vi äntligen avtal på jobbet, skönt!
Och imorgon ska jag med en reporter ut på fält och se hur det går till, ska bli spännande.

Igår firade jag och Matte en månad också, mwih. Tiden går fort. Och jag är kär.

Men som vanligt när allt går jävla bra så börjar jag tänka för mycket och blir livrädd för att det bara ska rasa ihop och skita sig totalt... fattar inte varför jag gör så. Det är dumt.

Börjar längta hem till Värmland lite nu också faktiskt, jag älskar att bo i Stockholm men ibland när man åker hem själv från jobbet och det är mörkt och lägenheten gapar tom så saknar man allt och alla där hemma. Nästa helg kommer jag och hälsar på i alla fall :) De som vill passa på att ses får gärna säga till! Hinner nog inte träffa alla tyvärr, men.

Tänkte ge ett litet låttips till alla där ute som också känner sig lite höstdeppiga just nu:
Colbie Caillat - Fallin' for you
Den brukar få i alla fall mig på lite bättre humör. You got me funkar också :)


Kommentarer
Postat av: Suchi

Du får titta förbi mig i nya lägenheten då! ;)

Puss!!

2009-10-29 @ 19:05:05
URL: http://potatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0