Blabla

Så var veckan nästan slut...
Jag har hunnit göra min första provvecka på jobbet, det går helt ok. Ska provjobba nästa vecka också, sen får jag reda på om jag får anställning eller inte. Jag hoppas verkligen det.

Just nu sitter jag ensam här hemma, medan Linda jobbar. Vi har helt olika arbetstider, det är lite tråkigt men samtidigt rätt bra tror jag - annars skulle vi väl gå varann på nerverna :P

Hängde med henne in till stan förut, gick och fotade lite i Gamla Stan, självklart började det spöregna på oss.
Sen när hon drog till jobbet så åkte jag förbi gymmet, men porten var stängd och eftersom jag inte har nåt riktigt gymkort än så kom jag inte in. Liite irriterande, får dra dit imorgon istället. Ska kolla upp om det finns nån konståkningsklubb som behöver tränare också, eller teamåkare, jag saknar att åka skridskor.

Nu ska jag nog fortsätta mysa framför TV:n , ciao.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Dom söker tränare på lidingö

2009-10-04 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0