Bye Värmland

Idag flyttar jag till Stockholm.
Eller jag förflyttar mig själv i alla fall och tar med lite kläder, datorn och hygienartiklar typ - sen får mina föräldrar komma upp med resten av grejerna om två veckor.

Hittade en tågbiljett för 1 krona på Tradera, varför har jag inte kommit på tanken tidigare?! 1 krona istället för 200-300 spänn liksom, gooood. Det ska jag använda mig av i fortsättningen i alla fall!

Domdär två restaurangerna/barerna som jag sökte jobb på har inte hört av sig än, så jag börjar ge upp hoppet. Blir väl en runda på stan imorgon igen och toksöka på andra ställen. Börjar få lite panik, tänk om jag inte lyckas få nåt jobb och måste flytta hem igen? Det vore ju mardrömmen...

Men det löser sig säkert. Allt löser sig!



Kommentarer
Postat av: Linda die roomie

Till veckan kommer vi få jobb,

vi bara ska ha jobb



we'll make this,

fan vilken mardröm att få flytta tillbaka

i don't want to : (



men vi grejar det här, aight? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0