Wiiie!

Jag har jobb på en tidningsredaktion! :D
Dock som mötesbokare och inte reporter, men ändå. Jag får eget skrivbord och allt^^
Det finns några nackdelar, dels är halva lönen provisionsbaserad och dels ligger kontoret rätt långt härifrån så jag får sitta på tunnelbanan i typ 50 min. Men det känns värt ändå, om jag har tur och visar vad jag går för så kanske jag får börja skriva lite så småningom också...

Ska på lite introduktionsgrejs på fredag och sen börjar jag jobba på måndag. Känns bra!
Jag hade lagt ner detdär med att bli journalist, men nu väcktes visst drömmarna till liv igen. Hehe.

Idag är jag ensam hemma hela dagen, Linda jobbar till halv nio typ. Samma sak imorgon.
Har lekt lite hemmafru, lagat mat och städat lite. Passade på att ta en promenad runt kvarteret också och upptäckte att det faktiskt är rätt fint på vissa ställen^^

Idag är en mycket bättre dag än igår som ni märker, hah. Förutom att mitt internet krånglar fortfarande, ska nog gå förbi Telenor-butiken imorgon och skälla lite på dom...

Lägger in lite bilder på lägenheten här nedan så ni får se hur vi bor. ^^




 





Kommentarer
Postat av: astrid

Åh, shit va kul :D grattis!!!

2009-09-23 @ 16:30:16
URL: http://disktrasa.webblogg.se/
Postat av: Elin

Åh, va roligt att du har fått jobb, Madde! :)

2009-09-23 @ 17:58:31
URL: http://elinsofiacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0