I'm back!

Hemma igen!
Kan ju börja med att berätta att jag och Linda skrev på kontrakt för en lägenhet i Stockholm dagen innan jag drog till Magaluf. Linda har redan flyttat dit, jag flyttar om drygt en vecka. Awsome!! :D

Vad hände i Magaluf då? Jaaa ni....
Skulle ta hundra år att berätta allt. Jag har haft det jävligt bra i alla fall, träffat så många goa människor. Dock var jag sjuk mestadels av tiden, hade nog haft mycket roligare om jag vart frisk. Men det var underbart i alla fall, kan verkligen rekommendera kursen om man är intresserad av bartending och flairing - så jäkla kul var det. Har lärt mig otroligt mycket på tre veckor! (sjukt nog med tanke på hur många hjärnceller man lär ha supit bort...)

Jag var jättedålig på att ta bilder där nere, så ni får vänta ett tag tills jag har fått bilder skickade till mig. Men det kommer, promise :)

Nu ska jag ner och kolla på TV och dricka te!
Sen blir det nog att sova tidigt, är sjukt sliten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0