Lite update

Jag har egentligen inte så jättemycket intressant att skriva, tänkte bara ge ett litet livstecken :P
För dom som är oroliga över lilla mig i storstaden....

Jag och Linda börjar känna oss hemma i lägenheten nu, och det känns helt ok att bo här ändå, vi har ju "bara" 30 min till t-centralen. Kunde varit värre. Dock fick vi svar från en annan lägenhet i Sundbyberg i förrgår, 12 min från centralen, som hade vart så jäääkla nice men vi har ju inte råd att betala dubbla månadshyror så... Det var smått deprimerande.

Linda har fått jobb nu i alla fall, så det är skönt. Jag väntar fortfarande på svar från ett antal ställen, hoppas verkligen att de hör av sig till veckan.

Igår var det tänkt att vi skulle ha inflyttningsfest, det sket sig lite. Så vi drog in till stan istället, träffade på några trevliga människor så det blev en riktigt lyckad kväll ändå tillslut :)
Ikväll blir det utgång igen eftersom Linda fyller år imorgon, nicenice.

Kanske tar några bilder på lägenheten och så sen, så ni får se hur vi bor. Kameran kanske får följa med ut ikväll också, får se ^^

Puss på er


Kommentarer
Postat av: malin

hm.. kul att man fick en inbjudan till inflyttningsfesten... men men .

2009-09-30 @ 14:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0