Nära till sammanbrott

Nu händer det grejer minsann. Allt på en gång.

Var på intervju både igår och idag, två helt olika jobb, med helt olika för- och nackdelar. Så nu har jag feeet beslutsångest >_< Jag har redan jobb på ena stället om jag vill, men jag måste vänta och se vad de säger på det andra innan jag bestämmer mig.
Sen ringde de från ett till ställe förut och ville att jag skulle komma på intervju imorgon, det var ett telefonförsäljarjobb dock så jag funderar på att skita i det...

Tandläkaren ringde också och gjorde mig på dåligt humör förut, haha. Hon var bitchig som fan!
Och så krångar internet som jag vet inte vad. Jävla telenor.

Ska gå till Lidl snart och köpa choklad att trösta mig med tror jag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0