Stockholm

Har haft några riktiga fixar-dagar här hemma nu, mina föräldrar har rest bort i en vecka och jag ska ju snart flytta så det är en hel del att pyssla med. Jag har tvättat, diskat, handlat, lagat mat (!), sökt jobb, promenerat och vart till gymmet och fixat ett provisoriskt gymkort som jag kan använda i Sthlm.

Imorgon drar jag dit, till huvudstaden för att fortsätta söka jobb och göra Linda sällskap i lägenheten. Åker hem igen på lördag, för på söndag ska jag hämta mor&far på flygplatsen i Karlstad och sen får vi se när jag tar flyttlasset och drar härifrån för gott. Blir förhoppningsvis i början eller mitten på nästa vecka. :)

Det ska bli så jäkla skönt att komma härifrån alltså, även om min och Lindas lägenhet ligger långt bort i ett förortsrövhål. Men det är i alla fall Stockholm.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Vart har ni hittat lägenhet? Jag bor ju i Stockholm nu för tiden. Kram

2009-09-13 @ 10:23:43
Postat av: Madde

Lägenheten ligger i Fittja, det suger. Tar 30 min med tunnelbanan till centralen och bara massa utlänningar överallt. Så håller på att leta efter något bättre. Du bodde väl i Värmdö om jag inte minns fel? Vi borde ta och ses ju!

2009-09-14 @ 00:24:57
URL: http://miinimuffin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Stämmer bra. Tar nog en timme för mig att ta mig till centralen så du behöver inte klaga. Men jag trivs. Så klart att vi ska träffas. Säg till när du har flyttat in.

2009-09-14 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0