Torsdag

Jag hade tänkt gå upp tidigt imorse för att vända rätt på dygnet. Så blev det visst inte....

Om ett par timmar bär det av in stan, ska inhandla lite saker o sen möta upp Linda för vi ska på bio ikväll. Fick gratisbiljetter till förhandsvisningen av "Allt för min syster", nämligen.

Imorgon ska jag upp tiiiiidigt för att dra till mitt nya jobb och få lite introduktion i hur allt funkar, sen blir det troligtvis afterwork efter det om jag känner mig och Linda rätt...

& på lördag kommer mina kära föräldrar hit med resten av mina grejer, wie ^_^




P.S: Grattis till Therese och mormor som fyller år idag! :)

Kommentarer
Postat av: Suchi

Hihi tack!! :D

2009-09-24 @ 20:00:56
URL: http://potatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0