Hemma (eller vart är hemma, egentligen?)

Nu är jag i Karlstad igen, blev visst borta lite längre än jag tänkt. Har haft en sjukt mysig helg! Gjort av med alldeles för mycket pengar som vanligt dock, det är dyrt att va i Stockholm... Jag måste verkligen ha ett jobb, nu.

Gick i alla fall runt och sökte lite i torsdags, hittade två restauranger/barer som verkade lovande så nu håller jag tummarna stenhårt för att dom hör av sig. Gör dom inte det till veckan så blire att söka alla jävla mcdonalds/burgerking/max/telefonförsäljarjobb som finns :P 

Imorgon ska jag packa lite grejer, sen beger jag mig nog av till Sthlm igen på tisdag eller onsdag för att flytta dit på riktigt. Blir bara sjukt rastlös av att vara här, känner mig nästan mer hemma i Stockholm redan. :O 

Lägger upp lite bilder från Malgaluf jag lovat, men orkar inte ladda upp allt och har fortfarande inte fått allt skickat till mig så håll utkik på bilddagboken istället (miinimuffin.bilddagboken.se).

Nuu är det nog dags att sova tror jag. Godnatt!


Utsikten från hotellet


Teorilektion


Praktisk lektion


Förfest på balkongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0