Annandag påsk

Underbart med långhelg, nu är den dock slut snart tyvärr..

Har i alla fall tagit det rätt lungt hela påsken, eller ja på skärtorsdagen var vi ute och på långfredagen var vi på Stockholm Ice jag och Mattias. Han tyckte väl att det var sådär, eller "över förväntningarna", jag tyckte det var jättebra :) Fick ju se alla mina idoler nästan- (Stockholm Ice är alltså en konståknings-show där några av världens bästa åkare uppträder).

Annars har vi bara varit hemma resten av helgen typ och myst o suttit på balkongen och ätit glass i solen :)
Hade värsta vårkänslorna ända fram tills jag vaknade imorse och såg att det snöade som fan ute. Typiskt april!

Har inte så jättemycket mer intressant att skriva för tillfället faktiskt,
men jag har i alla fall lagt in bilderna från spa-hotellet i datorn nu så här får ni (Stockholm Ice glömde jag såklart att ta bilder på... var i så inne i showen :P)

Ska försöka uppdatera mer i veckan!


 

 






Kommentarer
Postat av: astrid

Sötis!

2010-04-06 @ 01:35:15
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0