Halv åtta hos oss

Jag är så jävla mätt, åt precis lunch på restaurangen här nere - biffgryta med thaicurry, mmm! Får aldrig nog av den.

Har hjälpt till att regga ordrar hela förmiddagen, skönt med lite variation på jobbet. Men i eftermiddag blir det att boka möten igen...

Jag och Mattias har bestämt att vi ska ha ett eget "halv åtta hos mig" den här veckan, haha, så vi ska ta varsin dag och laga trerätters åt varann. Jag ska ta imorgon, såklart eftersom han fyller år då, och han ska ha antingen ikväll eller på fredag, får se hur det blir om vi sticker och tränar ikväll istället eller inte. Har fuskat alldeles för mycket den senaste tiden...

På fredag får jag lön och det ska bli riktigt nice, får ut ett par tusenlappar mer än vad jag brukar denna månaden ;D så då kanske jag har råd att unna mig något för en gångs skull.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0