Romantisk middag och tårtkalas

 

Vårt "Halv åtta hos mig" blev väldigt lyckat, både på torsdagen när jag lagade och på fredagen när det var Mattias tur. :) jag bjöd på sallad med tzatsiki & bröd, fylld fläskfilé med mozarella, skinka, persilja och soltorkade tomater + klyftpotatis, och ungsstekta bananer med vaniljglass och mjölkchoklad. Riktigt stolt över mig själv faktiskt som aldrig lagar mat annars... Mattias gjorde skagentoasts, ungsstekt oxfile med potatisgratäng och någon rocky road-grej i glas med choklad/vaniljglass, maschmallows och rostade hasselnötter typ, uuurgott. Röda rosor hade han köpt också sötnosen! :)

Idag har lite släktingar till Mattias varit här och firat honom osv, vi bakade en jättefin tårta, den ni ser på bilden där uppe hehe.
Och nu har jag precis skrivit klart två texter, sitter och har lite söndagsångest. Mattias är och spelar med sitt nya band typ så jag är ensam hemma också buhu... Men han borde komma hem snart. Ska se om jag hittar någon mysig film att kolla på sålänge.



Kommentarer
Postat av: sandra

Fy flöga vad gott det lät! Det kan ni få komma hem till mig och laga ;D

2010-04-26 @ 20:59:35
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0