Ser ljuset

Happ, så vart det helg igen. Veckorna går så jäkla fort... men det tur det! Snart är det sommar ;D

Jag har bestämt mig nu för att jag ska sluta på mitt jobb sista veckan i juni, pratade med chefen om det nu i veckan. Känns väldigt bra, då kan jag fokusera och bara köra på till 100 % nu sista tiden. Mycket lättare när man vet att det finns ett slut på det.. :)

Anledningen till att jag kände att jag ville sluta var inte bara att jag är sjukt trött på att sitta i telefon hela dagarna utan för att jag vill börja plugga till hösten. Ska läsa in naturkunskap B och sen hålla tummarna som fan för att jag kommer in på sjukgymnast till våren.

Nu i helgen ska jag mest ta det lungt, ska träffa Susanne ikväll och käka mat och kolla film typ, har aldrig varit hemma hos henne så det ska bli kul att se hur hon bor :) Mattias är och jobbar just nu men kommer nog hem närsomhelst tror jag. Borde gå och diska lite nu egentligen innan han kommer, men... det är så djävulskt tråkigt :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0